det ena leder till det andra

Alltid lika dant, så fort jag sätter på en film så somnar jag. Okej inte för jag har så mycket emot det, för de är riktigt skönt att sova en stund på dagen. Förrästen så skrev jag nyss ett inlägg men när jag klickade på publicera så loggades jag ut, KUL JU.
Har i alla fall varit en riktigt slapp dag och jag bara njuter av att dagarna flyger iväg. Redan nästa fredag åker jag till Linus, och fyfaaan vad vi ska mysa!
Just nu sitter jag med såndära bubbelplast och smäller med, älskar de ljudet, har gjort de sen jag var liten, haha.

Tänkte lägga upp en söt video på min kusin när han är fem år och sjunger nationalsången. Riktigt taggad var han för att han skulle se en hockeymatch på tv. Ni MÅSTE lägga märke till när han sjunger GRÖ........NAAAA! Hahaha så jävla kul!


Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

Hej, ny blogg-tävling att vinna 6ooo kr hos nelly.com.

Besök gärna min blogg och delta <3<3<3<3

2010-02-11 @ 00:46:26
URL: http://livsstilar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0