det okända

FYFAN, asså jag är en sånn som tror stenhårt på andar coh spöken och hit o dit. De bara måste finnas för de finns inga förklaringar på allt som sker. Och folk som då "pratar" med spöken, ofta dom skulle stå och hitta på allt?
Såg i alla fall nyss Det okända, och jag höll helt ärligt på att skita ner mig. Det var ett extremt sjukt fall denna gången då de var typ as många själar som fanns där. Osså var de en man som var skit arg som va där. De va typ ett mentalsjukhus för länge sen så de var massor av sånna sjuklingar kvar. Nej fyfan, fortsättningen kommer nästa vecka på TV4+ så jag måste tvinga Linus att se på de med mig för vågar verkligen inte kolla själv!

Förrästen så har jag klippt mig så nu känns håret lent och fint, men alldeles för kort! :(

Kommentarer
Postat av: angie

That's Awesome! :D

2010-02-17 @ 21:58:55
URL: http://arouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0