FIX TAJM

Ja nu måste jag verkligen hoppa in i duschen och börja fixa till mig inför genrepet för melodifestialen. Det var därför jag var tvungen att åka hem från Linus redan igår. Om jag ska vara ärlig så hade jag hellre stannat hos Linus än att se på genrepet. Vill vara hos han och mysa. Detta gulliga sms fanns i min inkorg imorse när jag vaknade:

Fan, när jag kommer hem kommer inte du ligga där i min säng och vänta på att bli pussad och kramad, kommer få sitta helt ensam. Kommer inte kunna känna din närhet bara doften av dig på mina kuddar och täcke. Klarar knappt av att se på det där du har för att få en mjukare hy, fan vad jag saknar dig <33333333

Linus är världens underbaraste pojkvän och hans fina ord gör mig så jäkla lycklig. Och hur charmigt är det inte när han kallar bodylotion för "det där du har för att få en mjukare hy". Ohh vad jag saknar honom redan!

Kommentarer
Postat av: angelina

Hahaha, fyfan vad söta ni är tillsammans! :)

2010-02-26 @ 23:30:14
URL: http://arouse.blogg.se/
Postat av: din pojkvän

Hahah vafan jag kom inte på ordet ju älskling :( <33

2010-02-27 @ 00:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0