genomfrusen

Bara den lilla biten från bussen och hem blev jag helt genomfrusen på, bättre blev det inte sen när jag var tvungen att ta mig ut igen med hundarna. Men lika bra att ha de gjort.
Känns knappt som jag gjort någonting alls i skolan idag. Först var alla ettor i aulan för att få information om det individuella valet (sjukt svårt att säga) och helt ärligt så har jag ingen som helst aning om vad jag ska välja. Eller där ljög jag...för jag tror jag ska ta teckenspråk som första val, men sen har jag ju både andra och tredje val kvar.
Nu ska jag snart ta och skala lite potatis och sen göra engelska. Efter det känns det som jag nästan är tvungen att fixa min naglar, dom ser helt sjukt skabbiga ut, hehe. Sen borde jag nog ta och läsa några sidor i en bok (Kirre) också, eftersom den ska vara utläst om två veckor, och jag är inte den som gillar att stressa.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: jahaaa (I) ursäkta min blindhet, men om det är så du menar. Så är jag fortfarande avis på dig!!!! hahaa

2010-02-02 @ 16:31:05
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0