GREAT DAY

Har varit en underbar dag! Förutom att jag fick gå upp tidigt kanske..men de var de värt. För på IKEA fick jag mina efterlängtade vaniljljus och förvaringslådor. Jag fick även en lila fin lampa som jag har i mitt fönster nu. Efter IKEA besöket åkte vi då till mormor och morfar för att käka en mumsig söndags middag och såklart lite efterrätt. Så min alla hjärtans dag blev inte så dålig trots att jag inte fick tillbringa den med min älskling som jag verkligen önskar att jag hade kunnat. Ringde nyss till han, så svarar hans lillsyster. Världens sötaste flicka, och hon tjatade om att hon ville ha kaniner som fanns på blocket för 60kr. Haha. När jag sa att jag jag kommer på fredag kom ett jubel och, "jag längtar efter dig Melinda"...Ahh JAG LÄNGTAR OCKSÅ! Men mest efter min älskade Linus!

Har fått med mig kameran hem nu som min  bror snällt lämnade tillbaka, så jag kan väl fota min nya lampa och visa så snyggt det är under min säng nu. Ett tips...dammsuga ordentligt under sängen OFTA så slipper ni ha kli i näsan när ni väl ska dit o rota!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0