IKEA

Färdig och dra till IKEA med mamma, pappa, bror och hans flickvän. Blir nog att köpa några förvarings lådor som jag kan ha under sängen. För just nu är där massa saker i pappakassar, haha, man tager vad man haver. Tror också vi köper hem några vanlijljus om jag har tur.
När vi är klara där drar vi hem till mormor och morfar för att käka middag. Min andra bror och min morbror kommer också dit, ska bli gott och mysigt. Hoppas på att min bror tar med kameran till mormor! Då kanske de kommer fler bilder på bloggen, fast hoppas inte för mycket. För jag tycker de är rätt klumpigt med den där systemkameran och sen måste jag först lägga in bilderna på en annan data och sen skicka över dom via msn.

Ajja, vi åker om tio minuter. Ha en fin alla hjärtans dag förrästen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0