klippdax

Ska dra till mammas salong om ungefär en halvtimme och klippa topparna. Annars blir de inte så mycket annat gjort idag. Ska nog ställa mig och skala lite potatis nu, känns som jag gör de väldigt ofta numera..men de är väl snällt och hjälpa till.
Vet ni vad jag märkte när jag kom hem från skolan, att jag hade hål i mina svarta tights som jag haft på mig hela dagen i skolan. Och det var inte bara ett utan två hål, PÅ RUMPAN! Så imorron måste jag en snabb sväng inom lindex och köpa ett par nya tights, för de är något jag bara måååste ha.
Sista dagen för mig i skolan imorron och det känns underbart att man ska få ha lite lov och kunna sova länge. Men på måndag blir det där emot inte någon sovmorgon för mig eftersom Linus går i skolan nästa vecka också, och på måndag fyller han år, så måste upp tidigt och ge honom hans presenter. Ahh spänd på och se om han blir glad, alltid kul ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0