MELODIFESTIVALEN

Kan ju säga att den nya arenan i Malmö är STOR. Hade aldrig någonsin satt mig längst up,p det kan jag lova, såg verkligen ut som alla skulle ramla ner så brant det var.
Kvällen var kul med ballonger och musik. Ska bli kul att se de imorgon på tv igen faktiskt. Dock var inte Sibel, Pernilla Wahlgren eller Peter Jöbacks låtar några höjdare utan Anna Bergendahl, någon grupp med två tjejer och två killar, och Neo eller vad han hette...dom var där emot bra!
Är riktigt trött nu så ska sova. Ser fram emot en riktigt slapp dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Jag har två anledningar som jag tror det kan vara, men jag är inte säker. Skriver dock inte ut dem här, vi tar det någon annan gång :)

Tycker att vi får ta en dag och umgås snart igen <3

2010-02-27 @ 15:03:31
URL: http://ssanebanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0