nu kör jag igång igen

Har varit nästan helt off med bloggen nu när min Linus har varit här. Men nu är det så att idag åkte han hem..FANFANFAN! Helgen har gått helt sjukt fort, men den har varit den mysigaste på länge, och mysa behövde jag verkligen. Efter jag lämnat Linus åkte jag direkt till dansen som var riktigt rolig, den fick mig att glömma det sorgliga för ett tag och inte tänka på något annat än musiken.
Men så fort jag dansat klart kände jag mig så jävla ensam. De går inte att förklara så ensam jag känner mig. När jag kom in på mitt rum och doften av min älskling fortfarande fanns i rummet ville jag bara bort. Jag vet inte vad jag ska göra, för vad jag än kollar på så får det mig att tänka på Linus på ett eller annat sätt. Tårarna bara rinner, halsen gör ont för att jag försöker hålla de inne. Jag vill vara i hans famn nu och aldrig någonsin lämna den.

Ska ta en dusch och sen läsa en massa bloggar här i min ensamhet. Känns som det behövs lite Håkan Hellström i öronen också.

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: mitten längst ner till höger? haha hur går det ihop ? :D

2010-02-01 @ 23:47:04
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0