packning!

Jag är grymt trött och hade helst bara lagt mig i soffan för att sova en stund. Men nu måste jag ta tag i packningen, alltid lika svårt för jag vet inte vad jag ska packa. Men sätter på lite bra musik så blir allt roligare, dels är jag ändå glad, för imorgon får jag ju träffa min älskling.
Har köpt ett par nya tights nu också så nu slipper jag gå och ha hål i rumpan, hehe. Skolkatalogen blev köpt idag också, så jag och Linnea har haft jävligt kul med den idag! Nej här kan jag inte sitta, måste göra de som behövs nu, för ikväll blir de dans så jag har inte allt för mycket tid.

Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas ni får skoj :D

2010-02-18 @ 16:02:26
URL: http://www.metrobloggen.se/miniotto89

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0