slappedag med jice

Vaknade först vid nio men somnade om snabbt igen och vaknade inte förräns 1. Sjukt skönt att ha sovit ut ordentligt som de inte känns som jag gjort på länge. Har precis käkat frukost, de va också skönt för va riktigt hungrig.

Om jag ska säga något om gårdagen så var den kul till och från. I början va de paaarteey. Men fötterna började värka och jag blev lite opepp när jag märkte att jag tappat min klocka. Men jag och Sofie hade kul åt att vi hade ont i fötterna och massa fula människor isället. Men vi dansade loss i omgångar och vildade emellan åt.

Jice kommer senare idag och vi ska väl bara slappa med musik, snack, och kanske någon film. De behövs verkligen, är sjukt trött. Fast nu ville hon till stan och köpa godis, fast jag ska inte köpa måste spara pengar. Men jag orkar egentligen inte förlja med till stan heller, vill bara stanna inne hela dagen i mjukis, men får väl se. ;)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline / en av de som driver moiettu

Hejhej! :) Vad har du för kvällsplaner? =)

2010-02-06 @ 16:33:24
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: Ewe

haha så ni kom till jägers ;)

2010-02-08 @ 19:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0