avslappnad till tusen

Äntligen är han här. Äntligen har jag fått sova en natt med honom. UNDERBART!
Mamma körde och hämtade honom igår när jag var och dansa. Hans tåg var liite försenat så jag fixade skjuss hem av Hiba så jag kunde duscha lite snabbt innan Linus kom. Hann precis blir klar! När jag såg att bilen var på plats så sprang jag runt som en dåre med värsta leendet...haha. Och där utanför fönstret gick Linus. Kändes sjukt att han bara kom hem till mig sådär, brukar ju alltid möta honom annars.

Nu ska jag snart dra till skolan, ska bli riktigt skönt med helg nu. Jag och Linus ska dra och shoppa en snabbis idag, blir nog inte så mycket för min del, men de är kul i alla fall. Imorgon blir de nog att vara med Sandra och hennes kille. Konstigt nog har jag inte träffat honom än, så de blir kul..om de nu blir av. ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha vet inte!? för du är en "kreativ blogger" haha... verkar vara något kedjeskit i bloggvärlden:D

2010-01-29 @ 13:34:42
URL: http://lundbergelin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du har en award att hämta i min blogg! :D

2010-01-29 @ 15:07:48
URL: http://ssanebanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0