blev en tur ut

Jag och Alicia drog en snabb sväng till en fest, inte så speciellt mycket drag där. Men de va riktigt kul att träffa alla gamla vänner från Norrevång som man inte pratat med sen skolavslutningen i nian.
Hahah jag och Alicia tog cykeln dit, jag var värsta racerföraren förfan. Cyklade som en dåre och skrek som en häst så rädd jag var för att jag skulle ramla, haha.
Och jag måste bara säga nu att det är helt sjukt vad jag saknar älskade Norrevång. Saknar att känna varenda jävel på skolan, och kunna gå dit i jogging och inte bry mig om hur fan jag såg ut. Det var så skönt, de var som ett andra hem. Fan, jag trivs inte alls lika bra på Berga som jag gjorde på Norrevång. Förutom att lektionerna är roligare på Berga. Men man ser nya människor varje dag och allt känns så stelt, det gillar verkligen inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0