dans ikväll

Har precis kommit hem från skolan, eller har hunnit att käka en banan och en apelsin också. Är svinigt trött trots att jag somnade halv åtta igår, sen blev jag bara väckt en liten stund av älsklingen så vi kunde snacka lite tele, men det var bara mysigt. Fick sjukt ont i hela magen igårkväll, inklusive revbenen. Fattade inte varför, men fick ta en ipren och se till att sova så försvann de igen.
Blir dans ikväll, hoppas de går bra för just nu har jag ganska ont i ryggen eller typ höften kanske det är? Någonting hände på idrotten med den i alla fall, men har ingen aning om vad för märkte inte det förräns på lektionen efter.
Nu ska jag läsa lite bloggar och sen byta om till danskläderna, slänga mig i soffan och kanske sova ett tag, tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0