första skoldagen avklarad

Ja då var det första skoldagen för mig på hela fem veckor idag, om inte mer..sex kanske? Var ju först på praktik i tre veckor sen har det ju varit jullov. Trots att jag varit borta så länge så längtade jag faktiskt inte ett piss dit, det brukar jag göra i vanliga fall. Men det var inte alls jobbigt idag, vårt schema är underbart. Dock gillar inte skolverket eller vad det var att vi inte har några lektioner på måndagen så dom försöker typ fixa de, men fan heller jag vill ha en ledig måndag!!!
Fick veta resultatet på musik provet som vi gjorde innan vi gick ut på praktik, och till min lycka och förvåning så fick jag alla rätt! WOHU. Okej att jag kunde de man skulle plugga in, men att jag skulle få alla rätt på alla hörövningarna också trodde jag aldrig.
Efter skolan drog jag en snabb sväng inom ungdomsmottagningen för att fråga en sak om mina p-piller. Det är rätt konstigt, vem man än får snacka med där så känns det verkligen som man kan snacka om allt med dom, typ som man känner dom. Helt öppet känns de, dom är väl bra på sitt jobb antar jag. ;)

Kom nyss in från en runda med hundarna, fan va kallt det ska vara. Kan inte bara våren komma nu, så man kan bli lite piggare, ha på sig tunna sköna kläder och bara gå runder utan att frysa. Längtar sjukt mycket tills värmen kommer nu.
Ska nog ta och kolla på en av filmerna som mamma och pappa hyrde i helgen. Ska hoppa i myskläder också...tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0