HEMMA...

Jag och Linus hade en underbart mysig kväll igår för oss själva eftersom bara han, jag och hans föräldrar var hemma. Tårarna rann som väntat igår, men lyckan kom när vi gick in på sj.se och skulle kolla biljett till Linus för vi ville att han skulle komma hem till mig innan lovet. Och vad tror ni vi hittar?? En biljett för 95kr den 28 januari...alltså om två veckor! Helt ofattbart underbart är det. Han kommer dock bara stanna över helgen men sen är det inte så länge tills jag åker till honom igen. Vi hittade även en hemresa till honom för bara 95kr också, hur lyckat får de bli egentligen?

Så idag var det faktiskt inte precis lika jobbigt som vanligt att åka hem, för vi var fylld med lyckan av att vi ska ses om två veckor igen. Vi höll oss tills jag var tvungen att gå på tåget, då brast de. Fan de går aldrig att lämna varandra utan tårar. När läpparna darrar så man knappt kan kyssa dom sista kyssarna, det är så otroligt jobbigt. Men resan gick väldigt bra, satt riktigt skönt och jag sov i 2,5 timmar, käkade ahlgrens bilar och drack ramlösa. Så tiden flög iväg och nu sitter jag här hemma. Har till och med packat upp allt. Nu tänkte jag faktiskt ta en dusch, bädda rent (med mina nya fina påslakan) och sen fixa naglarna lite om jag orkar. Är faktiskt ledig imorgon, vilket jag kommer vara varje måndag denna terminen, härligare kan det knappast bli. Så imorgon ska jag in en snabb sväng till Lund och byta klänningen jag inte tyckte om som jag fick i julklapp. Sista dagen imorgon som man får byta, vilken tur man kan ha. Sen är mina planer att tvätta upp så mycket kläder som jag bara kan. För nu är tvättkorgen proppfull igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0