ingenting sen kom ingenting sen kom bilder från NYÅR

Igår gjorde jag ingenting, låg i sängen med Linus och kollade tv, sen drog han och tränade på kvällen. Idag började hans skola så vi tänkte sova tidigt men så blev det inte. Oskar kom in på vårt rum och vi satt och snackade om allt som hände för ett år sen. Då jag och Linus kysstes för första gången, och så mycket vi faktiskt ljög för Oskar. Hemskt egentligen, men det blev ju bra i slutet, det som är de viktigaste!
Så idag var alltså Linus först i skolan, vid halv två tog jag tåget och mötte upp Linus och Oskar på pizza house och vi käkade lite snabbt och drog sen hem igen. Så nu gör vi ingenting igen. Haha...vi ska mysa ikväll med mackor och te med hans mamma i alla fall.
Nu ska jag bjuda på lite bilder sen nyår. :)

Sådär ja, nu kan ni passa på och kolla så snyggt jag klippt min älskling också! För er som inte ser skillnad på Linus och Oskar...Linus är han i typ röd/rosa skjorta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0