känner ni igen er?

Har gjort om lite, kände för lite färg och glädje. Vad tycker ni, bättre såhär än svart och vitt väl? Orkade dock inte göra någon header eftersom jag inte har någon passande bild eller någon idé om hur jag vill ha den.
Sitter här och längtar efter morgondagen som en liten idiot, de ska bli så underbart att träffa min älskling igen.

Mamma stannar kvar på sin salong ikväll och blir fixad i håret av sin kollega så får ta och fixa något att äta själv. Tycker de är så jävla tråkigt faktiskt...men finns inte så mycket att göra åt saken. Blev sjukt sugen på ägg nu, så de kanske blir några äggmackor.

Förrästen så har min blogg enligt mig blivit bildlös och tråkig. Men min digitalkamera funkar inte och för tillfället har min storebror min systemkamera för att fota på klubben där han spelar varje fredag..tror jag det är. I Malmö ligger det, Decibel, om jag inte minns fel. Kul att hans dröm gått i uppfyllelse!


Tänkte nu när jag klagade på att bloggen blivit bildlös så kan jag väl bjuda på en bild. Haha, fick bli en gladis bild på älskling när han ska duscha, sööööt eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0