ny duschad

Tog nyss en riktigt varm dusch, riktigt skönt. Hittade någon hårinpackning också som tydligen varit där hur länge som helst. Men jag är för lat för att läsa i vanliga fall, så jag tar alltid de gamla vanliga produkterna. Det är faktiskt bra, mamma är ju frisör så hon tar hem schampoo och balsam som man därför vet är bra, supernajs!
Passade också på o skrubba mitt ansikte med sånn där ansikt kräm med typ grus i HAHA, asså jag vet fan inte vad de heter? Ansiktskrubb kanske? Skönt de med i alla fall. Avslutade med att smörja in hela kroppen med min älskade bodylotion som är grym! Var verkligen jätte torr på mina armar innan, blir alltid de på vintern. Och nu är nästan allt de där torra borta, bara efter ca en vecka.
Nu ska jag vara snäll mot mamma och tömma diskmaskinen och sen sätta in den smutsiga disken. Ska sen göra mig något att äta och sätta mig framför teven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0