nya tights och nystädat rum

Jag hittade tightsen jag var ute efter, men jag kötpe dom i beiga (eller hur de nu stavas) istället för svarta. Tänkte först köpa svarta, men sen tänkte jag en extra gång och lyssnade på min mamma. Jag har redan två svarta tights och nu kommer våren, då passar de bra med lite ljusa färger, snyggt!


Gina tricot, 199kr


Köpte även ett smyckeställ till, de behövdes verkligen ska jag säga. Nu är alla smycken på plats och alla låder rensade och städade. Allt är i sin ordning, så nu trivs jag som fisken i vattnet...hehe.


Indiskan, 129kr

Kommentarer
Postat av: esmeralda

Jaa tycker också det var konstigt! :O Tror att de kanske var fel på just de leggingsarna jag köpte. För i vanliga fall har jag Xs eller S.

2010-01-16 @ 19:42:23
URL: http://ndotter.se
Postat av: elin

snygga köp!

2010-01-17 @ 15:38:25
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0