pust

Min rygg värker som om jag vore 70 bast asså. Jag har skottat 3 miljarder ton snö känns det som. Ni vet när snön blåser så där så de bildas värsta vallarna, så var de precis överallt där jag skulle skotta. Jobbigt, jobbigt..men nu har jag fått ett träningspass idag också faktiskt.
När jag kom in så svettades jag som en gris, så de blev direkt in i duschen. Sjukt skönt! Sen efter kom jag på att jag hade massor av tvätt som behövde vikas, så jag tog mig an det så nu är de också gjort.
Sitter här och funderar på om jag ska göra engelsk läxan som är till nästa vecka så jag har de gjort..eller ska jag kanske läsa bloggar? Både och tycker jag låter bäst. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0