riiiiktigt glad!

Asså shit vad jag är på bra humör! Linus kommer ikväll, jag ska dansa ikväll och jag har fått en voddler invite vilket betyder att jag och Linus kommer ha massa filmer vi kan se. Vissa dagar är bara fööör bra.
Så ska snart byta om och ta något att äta, sen ska jag väl fortsätta kolla på filmen som jag satte igång på voddler. Jag tycker än så länge att voddler verkar jätte bra. Vissa har ju sagt att det är överskattat och att de hackar jätte mycket. Jag får väl se vad jag tycker efter en film helt enkelt. ;)

Förrästen, ser ni att jag har gjort om min blogg...svara gärna så jag vet. För de visades nämnligen inte på Linus dator att jag ändrat den.

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag ser att du har ändrat :D

2010-01-28 @ 16:46:33
Postat av: Melinda

BRA sandra ::D

2010-01-28 @ 16:54:39
URL: http://melindajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ser det :)

2010-01-28 @ 17:42:30
Postat av: Nord

Voddler är skit..

2010-01-28 @ 19:29:53
Postat av: Elin

hämta din award hos mig melle! Hahaha...



Och yesman, här var det blått och fiint:D

2010-01-28 @ 22:06:38
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0