sängen - paradise hotel

Linus den fisen har fått mig att gilla paradise hotel. Fan också! Jag gillar inte att vara beroende av något program för då måste jag passa tider hela tiden. Men ajja, får skylla mig själv ändå.
Vad skönt att jag förtfarande kännder det som att det är lov, för skolan var inte särskilt jobbig idag och jag kom upp utan några problem. Får väl hoppas på desamma imorgon.
Men jag känner mig raslös, jag vill göra något, vill att något ska hända. Men man vill ju faktiskt bara sitta inne i detta skitvädret.
Nej nu blir der o borsta tänderna och tvätta av sminket så jag kan bädda ner mig och somna gott efter paradise hotel.

Gulligt med cam bilder ju..förrästen så tror jag att jag lägger av med luggen. Trivs inte särskilt bra med den, och orkar inte fixa den varje dag. Och om man fixar den blir den ändå ful efter en stund.

Vad tycker ni, lugg eller inte lugg? ;)


Kommentarer
Postat av: THERÉSE

haha, tackar! ^^ alltid kul att höra!

2010-01-12 @ 22:14:54
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du passa bra i lugg men jag har ju sett gammla bilder på dig och personligen så tycker jag nog att du är väldigt fin i att ha lite längre sne lugg :D

2010-01-13 @ 14:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0