TUR I OTUREN

Kommer ni ihåg vad lyckliga jag och Linus var för att vi hade hittat tågbiljetter för 95kr? Dock var det med ett lite "sämre" tåg..eller vi har åkt med de tåget många gånger nu och jag tycker inte dom är sämre, dom är bara äldre, och faktiskt mysigare..inte sådär stela.
Men nu var de så att idag fick Linus ett samtal från SJ då dom sa att hans tåg som han skulle åka till mig med var inställt. Jag blev så jävla beviken när jag fick veta de. Dom hade i alla fall sagt till honom att han kunde ringa till SJ för ombokning. Han ringde några gånger men för honom funkade det inte.
Men jag ger mig inte, fan heller att dom ska sno pengar av oss. Så jag ringde dit, och tro det eller ej. Men nu slutade det med att Linus får åka x2000 till mig FÖR 95KR, som är både nyare och snabbare. HUR BRA LIKSOM?
Jag och Linus typ svävar på moln nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0