unga mammor

Kollade nyss på tv och då visades det ett program där det var unga mammor i åldern 13-18 år som samlades i ett stort hus. Där fick dom lära sig att ta hand rätt om sitt barn och hur dom skulle uppfostra dom.
Jag tycker det är jävligt coolt med unga mammor så länge dom klarar av att vara en bra mamma. För barnen ska ju inte leva i ett helvete heller.
Ibland blir man nästan sugen på att ha en liten gullunge själv. Tror det är mest så för mig eftersom jag inte haft något småsyskon och känner därför inte till allt det jobbiga med småbarn. Men dom är ju så söta!

Nu är jag hungrig och väntar på en riktigt god middag. Tortilini eller vad det heter, typ pasta som är fyllt med kött. Också är det svamp och massa annat gott till, mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0