väntar

Nu är tvättkorgen tom och dansväskan packad. Så nu sitter jag bara här och väntar på att det ska bli dags att gå till bussen. Jag är riktigt mega trött, men då blir de himla skönt att sova ikväll.
Inte ett dugg pepp på skola imorgon, dock är det en väldigt chill dag så jag borde inte klaga. Vi har egentligen ett FÖR skönt schema. Som t.ex. imorgon börjar vi klockan 8 med datorkunskap, sen är det bara matte, engelska och musik kvar. Känns sjukt skönt att jag gillar matte nu förtiden. Jag har aldrig haft extremt svårt för matte men jag har ändå aldirg tyckt att det varit kul, men nu med rätt lärare så är det faktiskt de.
Ajja, ska sätta igång någon skön musik nu och se om jag lyckas få upp humöret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0