ÄR JAG KASS ELLER?

Uppdateringen har sugit balle (och nu menar jag RÖV inte SNOPP som icke-skåningar tror) idag, men jag har inte haft lust eller ork att skriva idag. Har inte hänt något intressant över huvudtaget heller. Bara varit i skolan, pluggat och glott på tv.
Vet ni en riktigt jobbig sak. När man cyklar i motvind från skolan och får massa gruskorn i ögonen så att man inte kan öppna ögonen på ett tag , vilket resulterar i att man blinkar som en jävla idiot för att kunna se något. Haha, jag måste sett ut som en idiot!


Vet ni vad? Jag tycker denna bilden är skit ful egentligen, men jag blir så jävla lycklig av att se den. Nästan så att jag kan börja gråta. För fan så jobbigt det är att sakna den där underbara Linus! Det är bara han som kan göra mig lycklig på riktigt. Det är bara han som förstår hur jag tänker och det är bara han som ser rakt igenom mig och kan veta hur jag mår utan att jag sagt ett piss. Linus är min andra halva, och han kommer alltid äga hela mitt hjärta. Jag kan inte vara någon annan än Linus Melinda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0