BRA MORGON - DÅLIGT VÄDER

Vaknade klockan åtta imorse och var akut kissnödig! Då hade jag redan drömt två gånger att jag hade kissat och jag förstod verkligen inte hur jag fortfarande kunde vara kissig, haha. Men sen la jag mig i min sköna säng igen och somnade om. Käkade frukost sen, mackor med jordnötssmör, snacka om gott och snacka om onyttigt.
Ikväll ska jag mysa med pizza, godis och film med Linnea. Men innan det ska jag duscha, fixa mig och lite sånt där som man behöver. Jag hatar förrästen att det regnar ute, man blir så deppig av vädret, fast det påverkar faktiskt inte mitt humör så mycket idag, för idag är jag glad!

Kommentarer
Postat av: Julia (:

sv; Jaa :)

Och fin blogg föresten ! :)

2010-03-20 @ 15:15:58
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0