GÅRDAGEN OCH IDAG

Igår hamnade vi på ett helt sjukt mysigt ställe. Det var ett ställe där bara en familj eller ett sällskap kunde vara åt gången. Man var liksom hemma hos någon som lagar mat till en. Vi fick en bottler? Stavas det så? Men om ni har sett på nyår på tv så går det ett program varje år, en gubbe som går och serverar mat och dryck runt ett bord. En sånn hade vi. Han har även serverat kungen och drottningen, så lite fräckt kändes det.
Maten var väl inte det godaste jag ätit, för de var lite mera vuxenmat. Men kvällen blev riktigt rolig och mysig. När vi kom hem var det jordgubbar med grädde, ostbricka, chips och godis som väntade.

Ikväll ska jag dra hem till Sandra med Hiba där vi ska se melodifestivalen och äta kladdkaka. Mysigt värre. Ska lägga mig i soffan och äta godsaker nu, hehe.

Förrästen fick jag MVG- på matteprovet jag gjorde i torsdags, och ja..jag är nöjd som fan!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: hahaha jo han är lite halvsjuk :D



och fan sinnes melinda, mvg-. Är du asgrym på matte eller ? ? ? ?

2010-03-13 @ 13:47:20
URL: http://nadalian.blogg.se/
Postat av: Noooord

Dumt att säga att jag inte är nöjd över matten med :D VG++

2010-03-13 @ 18:00:35
Postat av: Casandra

Jag har dragit igång ännu en tävling. Denna gången är det en KEUNE produkt värd 250 kronor.



Var med och tävla och få en chans att vinna :)



Kram

2010-03-14 @ 10:44:40
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0