GLADER

Idag är jag på superduper humör! Solskenet får ju en att vakna till riktigt och se det roliga i allt. Linnea i min klass är fan den roligaste människan i världen och en riktig Zlatan älskare. Haha, helt sjuk är hon. Hon var arg ändå för att dom skulle göra en staty av Zlatan i Malmö...nej jag förstår inte heller hur hon kan va arg för de när hon älskar honom. Men rolig är hon i alla fall! Hatar guider gör hon också, men när vi var på kulturen idag så vipps så var det hon som guidade runt mig och Sandra och berätta om Anne Frank. Hon gjorde de aningen roligare än vad de med Anne Frank är egentligen, så tackar för det. ;)

Sitter här hemma nu och pumpar musik. Måste läsa genom lite läxa snabbt, sen vetti tusan vad jag ska göra. Sjukt taggad på lördag i alla fall, för då blir de SHOPPING med Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0