HEMMA EFTER NÅGRA TIMMAR DANS

Fyfan idag blev man ju till och med svettig av vår dans. Annars brukar det mer vara lite lugnt. Men vi har gjort klar refrängen nu, så nu har vi bara en vers kvar att göra. Sen ska refrängerna vara in princip likadana. GÖTT BABES!
Jag har ont i mina fötter nu och jag tror jag byggt på ny blåmärken på knäna, men det är det fanimej värt.

Nu ska jag ta mig ett skönt bad, och sen blir det kanske en film innan jag ska käka middag.



Jag vill ha sommar, och jag hade fan gjort vad som helst för att få bli dränkt i poolen nu!


Kommentarer
Postat av: emma

HAHHAHAHAHAHHA, tobias nackspärr!

2010-03-21 @ 22:07:13
Postat av: Melinda

Naaw stackarn hade ju ont, skratta inte. eller jo okej de va kul HAHAHAHA

2010-03-21 @ 22:13:07
URL: http://melindajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0