IDAG BLIR DET PLUGG

Kom hem vid 11 igår. La mig nästan direkt i sängen och ringde min älskling. Vi grät inte igår, eller nästan inte. Linus sa "Jag kommer sakna dig jätte mycket, men inte länge till!" Och det fick mig att le, vi ses ju faktiskt väldigt snart igen. Men ändå lämnade vi varandra med tårar i ögonen, men vi höll inne det för att det inte skulle bli för jobbigt. För ni ska veta hur jobbigt det är när man ser hur ledsen den andra är och man inte kan trösta och krama om varandra. PANIK ju.

Idag blir det i alla fall plugg eftersom jag har prov på fredag. Känns som det är lite mycket nu faktiskt. Kursprov i svenska imorron, hålla i marieholmsmaran på torsdag, matte nationella och prov på fredag, och sen är det prov på tisdag också. 
Har nyss slängt in lite tvätt i tvättmaskinen och ska bädda sängen nu, sen en sväng med hundarna och efter det plugg som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0