VALBORG

Igår var det ju Valbrog, och det var GREAT! Skönt folk, och helt enkelt najs bara. Rätt lugn kväll egentligen men ändå skit kul. Började med att jag mötte upp tjejerna på bussen, vi åkte vidare till Sallerup där vi festade till ungefär klockan elva. Sen drog vi vidare till en annan fest, eller fest och fest, vi satt mest där och snacka en massa skit. Vid halv tre skulle jag och Kim hem så då blev vi hämtade av någon? Var hemma vid tre, gjorde vitlöksbröd, käkade och sov. GÖTT!

Bjuder på några bilder som jag har än så länge, men det kommer fler någon annan dag.


Nathalie och jag lagom glada på toan, haha.


Här ser de ut som det är krig, kolla Saras blick, fan dödlig.




Calle, Robin och en jävligt taggad Kim!


Sara och jag på dassbesök.




Kommentarer
Postat av: sara

haha herregud va charmig den sista bilden är !

nej detta måste vi göra om snart, askalas kul :D

2010-05-02 @ 21:35:15
URL: http://bysaranilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0