FÖRFAN NANNE GRÖNVALL UR VÄGEN

Har varit skit dålig uppdatering dom senaste dagarna, men jag har umgåts med min babe. Sov typ ingenting inatt eftersom vi skulle ta tåget in till stockholm klockan 5. Sen gick mitt tåg där ifrån 20 över 7. Jävla bajs. Hatar alla tårar. Men det sjukaste som hänt idag måste ändå varit att jag skällde ut Nanne Grönvall. De va så att när jag skulle på tåget så kom jag inte in för de va någon idiot som stod mitt i gången så jag kom inte in i tåget. Jag fick panik för dom började blåsa i visselpipor som betyder att tåget ska gå. Så då ryter jag till "MEN KAN NI BARA GÅ IN I TÅGET O FIXA MED VÄSKORNA SEN ELLER?!?" Ut kommer Nanne Grönvall "Oj då måste jag av för jag ska ju inte med här". Det visade sig att den där idioten var Nanne Grönvall, haha sorry.

Har hur som helst haft underbara dagar med min Linus. Fest, mys och annat kul. Fortfarande bara Linus som kan få mig må sådär jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0