SOV EN STUND

Ja efter skolan sov jag e stund och det var riktigt skönt. Har skrivit ett prov idag och det blev 11 sidor, underbart. På det förra provet jag skrev på 12 sidor fick jag MVG på, så jag är ås himla nöjd. Men provet idag var svårare och jag visste inte riktigt vad hon ville ha svar på, ajja, jag gjorde mit bästa. Men jag kan ju säga som så att det är svårt att planera en hel vecka på ett fritids på 10-20 miniuter...

Nu ska jag packa ner lite mat i väskan, för det blir dans klockan 4 sedan är jag inte hemma förräns ungefär halv 11 ikväll tror jag. Genrep idag ju, sen uppvisningen imorgon och på lördag. Pirrigt som sören!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är innehållet som räknas, och inte sidantalet HAHA..

2010-11-18 @ 17:19:32
Postat av: Melinda

Ja de vet jag väl och tydligen hade jag ett bra innehåll så du behöver in skratta :) Dels att jag syftade på att det hade varit onödigt att skriva så mycket om det inte hade gått bra :)

2010-11-18 @ 22:47:02
URL: http://melindajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0