ALL ALONE

Nu har Linus åkt. Fan, fan, fan. Det har varit en helt underbar helg säger jag bara. I fredags var det klippning och idol mys som gällde. Igår var det 50 års fest för mina gudföräldrar, vi åt god mat, sjöng och dansade, riktigt kul. Mina gudföräldrar är världens bästa fest fixare. Vi va typ 120 pers, dom hade lagat all mat själva och dom hade tävlingar och massa kul, lyckat med andra ord!
Är dock inte på humör nu, tårarna har runnit även fast vi ses om 1 vecka och några dagar. Då följer dels Timmy med, ska bli as kul. Vi har planerat att bowla och helst vill vi klämma in en fest också när Timmy är där.
Måste plugga nu, muntligt prov i samhälle på onsdag.


Linus nya frilla, körde på lite basic nu då.


my love


Alla tror säkert att vi är sådär gulliga som på förra bilden, men detta är egentligen mer vårt rätta jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0