HERREJÄVLAR

Min kompis mamma har nyss vunnit fucking 50 000kr i månaden i 15 år!!! Hon skrapade nyss på nyhetsmorgon ni vet. Jag, Sara och Kim satt helt jävla spända. O JAG SKA FESTA SÖNDER HEMMA HOS HONOM IKVÄLL. Fan va kul det ska bli asså! Vet dock inte vad jag ska ha på mig...Men nu måste jag städa mitt rum här ser förjävligt ut efter en sjukt bra kväll/natt med tjejerna. Sen ska jag duscha och fixa till mig lite.

Förresten så blir det antagligen brillorna nr 1. Alla här på boggen tycker 2, men de andra är mycket snyggare fram ifrån. Och jag är as rädd att jag skulle tröttna på 2:an. Jag får fortsätta med mina färgglada kläder också får brillorna vara lite neutrala helt enkelt, haha.

Bilder sen igår och inatt kommer så fort Kim skickat dem, vilket brukar ta hundra år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0