HUNGRIG

Har mat i mikron fan vad det ska bli gott. Känns som jag går som en jävla kossa på grund av träningsvärken, så ska jag dansa ikväll. Kommer verkligen inte gå bra.
Har nyss packat i alla fall så därför får ni inga bilder på det jag köpte igår för har packat ner kameran och kamera sladden. Längtar som en idiot tills imorron! På lördag blir det bowling och sen halloween  fest. Det fick jag reda på idag så det blev att snabbt tänka ut vad man skulle vara. Ska få låna ett par djävulshorn av Erika och sen får jag ha svarta kläder. Linus och Timmy ska vara Roj och Roger, hahah. Passar dom perfekt!

Blir nog ingen bra uppdatering när jag är där, eller vi får se, det kanske blir bättre än någonsin, men ni behöver ju inte förvänta er något.

Kommentarer
Postat av: EMELIE - red head!

då får dom ha dom snygga kläderna vi hade på oss XD hahah

2010-10-28 @ 18:13:37
URL: http://ewelew.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Dagens blogg har utsets, kika in och kolla om du vart vinnaren, annars får du en ny chans imogon! :)

Kram

2010-10-28 @ 21:49:45
URL: http://taas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0