LYCKORUS

Har suttit och kollat på idol med mamma och pappa. Käkade popcorn och blåbärspaj, gott som fasiken. Har jätte svårt för att bestämma en favorit i idol, men jag gillar nog ändå Olle, Linnea och Daniel mest. Herregud vad grymma dom är.
Fick nyss reda på att Linus vunnit sin fotbolls match, att han gjort mål och att dom vunnit serien. Fan vad kul får lyckorus bara för jag vet hur lycklig han är just nu. Fick ett stort sug efter att krama om honom nu och bara njuta av att han är min. Känna hans kärlek. Ohh min underbaring asså!






Kommentarer
Postat av: EMELIE - red head!

Åhh jag älskar Alice och han Jay så jävla mycket!

2010-10-03 @ 19:28:42
URL: http://ewelew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0