MYS FREDAG

Kom nyss hem från en ganska meningslös dag i skolan. Hade teckenspråk där vi knappast gjorde något, sen hade vi håla från 2 lektioner, och sen hade va engelska där vi bara gick igenom ett prov. Så jaa..,men sen var det ju fotografering också. Fan känner mig som en idiot när jag sitter där och falskler. Nu ska jag snart plugga lite, sen tänkte jag kolla på idol avsnittet jag missade igår. Ska mysa ner mig ordentligt och bara ta det lugnt.

Förresten! Vad tråkiga ni är, har ni inte läst inlägget lite längre ner om vem som är normal? Kan ni inte säga vad ni tycker, det är ju ett as intressant ämne?...eller så är det bara jag som är knäpp. Men har bara fått en kommentar hittils och den personen tyckte bara jag skulle låta alla ha sin egen åsikt. Och visst alla får tycka som dom vill, men om man aldrig diskuterar något så kommer vi aldrig komma någonstans här i världen. Och dels så var ju detta min åsikt om något, så då har jag väl rätt till att skriva det, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0