MENINGSLÖST MEN VAD GÖR DET?


ALLA SOM HAR ETT FÖRHÅLLANDE, GÖR DENNA LISTA.


Du är tillsammans med? - Linus Klasson


Hur gammal är han/hon? - 17år


När fyller han/hon år? - 22 februari


Vart bor han/hon? - Nynäshamn


Ögonfärg? - grönblå


Har han/hon piercat sig någon gång? - nej, och han borde inte göra det heller, han är så fin som han är


Har han/hon druckit någon gång? - självklart!


Han han/hon rökt? - testat några gånger i think?


Vad har han/hon för färg på rummet? - ehh blått


Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - tatuera sig och skaffa en lägenhet nära mig, o om han inte hade gjort det hade jag sett till att han hade gjort det i alla fall


Har han/hon någon fobi? - haha han är en mes, så det mesta kan man väl säga


Är han/hon beroende av något då? - fifa, manager och mig kanske? (A)


Är han/hon envis? - ja, fast jag är nog snäppet värre


Vad gör han/hon på helgerna? - umgås med kompisar, spelar fifa, manager och match


Beskriv honom/henne med två ord? - världens bästa


Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - det är jag helt säker på att han skulle


Varför blev du tillsammans med honom/henne? - för att jag blev för kär för att kunna släppa honom, även om jag försökte


Föll du för honom/henne direkt? - ja, pang sa de


Du har slagit honom/henne? - haha va säger man, vi har våra fighter, jag har gjort så han fått näsblod och han har gjort så jag fått fläskläpp


Du har roligt med honom/henne? - så in i helvete, finns ingen annan jag kan vara mig själv med på samma sätt som jag kan vara med honom


Du skulle kunna bo med honom/henne? - ja lätt, allt hade varit så mycket lättare då


Du vet någonting om honom/henne? - det mesta


Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - ja de har jag, fast de var inte med vilje, jag hatar sugmärke, bara så jävla fult och meningslöst?


Säg ett ord du känner för honom/henne? - känslor


Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - han har sagt så jävla mycket som har fått mig att bli helt jävla speakless


Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - hans läppar,och hans överkropp, facking sexig


Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - ohh ja, varje gång jag hoppar av tåget, så jävla underbart


Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - som fan, och det är inte bra, men är bara rädd att förlora honom, dock försöker jag skärpa mig ibland, säga till mig själv liksom


Om er:
Hur träffades ni första gången? - hos en kompis i västervik, kom inspringade i rummet med sin tvilling och håret fladdrade på dom båda, haha jävla idioter..."VEM ÄR VEM?" frågade dom mig, men jag är bäst och kunde se skillnad på dom


Bor ni långt ifrån varandra? - 70 mil, :'/


När blev ni tillsammans? - 17 juni 2009



Hur länge har ni då varit tillsammans? - 1 år och 3 månader


Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - aop


Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - om jag får bestämma bölefilmer, om han får bestämma komedi, så vi turas lite om att bestämma


Har ni sovit över hos varandra? - ja, sommarlovet var fan bäst, varenda jävla natt i hans famn plus några extra dagar


Har ni bråkat någongång? - klart vi har, men kan liksom inte vara sur på han för länge, får skuldkänslor och måste säga förlåt


Vem håller fjärrkontrollen? - haha där är det nog jag som bestämmer, fast ibland låter jag honom kolla på sina jävla dåliga program som simpsons och family guy


Vad har ni gemensamt? - kärleken?


Har ni samma åsikter om saker? - för det mesta, men absolut inte om allt


Planerar ni framtiden ihop? - ja faktiskt, vi drömmer om framtiden i alla fall, osså hoppas man den blir som man vill


Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - ush :( Innan vi äntligen blev tillsammans var de ett halvår, nu är det väl 1 månad eller lite till ibland, beror på när man har lov och studiedagar osv.


Kommentarer
Postat av: Linus din lover boy

FAN VAD JA ÄLSKAR DIG MELINDA! <3

2010-09-19 @ 20:44:24
Postat av: EMELIE - red head!

ni är söta :D

2010-09-19 @ 21:58:37
URL: http://ewelew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0