NAGLAR OCH SKIT

Fan vad man kan hata vissa männsikor, och fan vad en jävla människa kan få en att må piss lätt. Men nu skiter vi i det. Tänkte bara visa en bild på min naglar, målade vanlig fransk manikyr igår, som redan börjat gå bort i vissa hörner, det suger. Men min naglar har i alla fall börjat bli lite långa nu, jag är lite dum i huvudet så alltid så fort mina naglar blivit långa får jag för mig att jag vill ha korta och klipper av dom. Kan jag inte bara låta dom vara? Vi får väl se hur det blir den här gången.

Kommentarer
Postat av: martin

jätte fina naglar :)

2010-09-13 @ 20:47:28
Postat av: jlin

fina naglar :)



jaha okej va skoj, vart dansar du?

2010-09-16 @ 19:32:18
URL: http://misschillpill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0