OJ?

Kom nyss på att jag inte skrev ett skit här igår? Som det kan bli. Men igår så pluggade jag och dansade. Dansen är helt sjukt rolig men jag tror seriöst jag ska dö varje gång så trött jag blir. Men det är underbart.
Idag har jag bara varit och tråkat i skolan, pluggat lite nu när jag kommit hem. Min dator har blivit lagad redan, så blir nog att hämta den idag eller imorgon.
FÖRRÄSTEN! En som heter Arsha som jag gick i samma klass med från 5:an till 9:an var med i idol igår, skit duktig var han och det känns så sjukt att höra honom sjunga den låten på tv när man är van att höra honom sjunga den sittandes framför en med sin gitarr. Okej det var 1,5 år sen nu men tiden går så snabbt så de känns som det var nyss. Ajja, stort grattis till honom i alla fall, han gick ju vidare!
Fick bli en passande bild till texten. Jag och Arsha på lärarmiddagen i 9:an.

Kommentarer
Postat av: Erika Johansson

Han var hel grym! :)

2010-09-17 @ 17:13:28
Postat av: Anne Lantz

han var super bra! synd att det inte gick så bra på första delen av slutaudition,

2010-09-19 @ 20:36:29
Postat av: alicia

http://www.tv4.se/1.1814972



eftersnack med honom ! :)

2010-09-20 @ 17:31:31
URL: http://aliciawetterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0