NYTT I GARDEROBEN

Tänkte visa lite bilder på saker jag shoppat den senaste tiden.


Har länge funderat på att köpa en jeansjacka men då väldigt många har det har jag struntat i det. I fredags hittade jag denna underbaringen. Nu när det fortfarande är kallt kommer jag använda den som en tröja men till sommaren blir det nog att använda den som en jacka. Denna känns även så mycket mer "jag" än vad en jeansjacka gör.


En jeansklänning jag köpte för några veckor sedan när Linus var här. Tänk den, med bruna ben och mina lila converse, uhhyes.



Ett linne med snygg rygg. Om ni söker längre linnen så gå in på HM, finns massor i olika färger. När jag shoppade med Linus köpte jag även ett svart och ett vitt sånt här linne.


En mysig tjocktröja med hög krage, även denna köptes med Linus för några veckor sedan.



Lite nya trosor som jag verkligen behövde, lägg märke till dom söta knapparna på de rosa trosorna. Köpte ett till par som var blåa.


Även en matchande BH till de turkosa trosorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0