THE BEST SUMMER

Denna sommaren kommer bli helt underbar! Mamma och pappa har bestämt sig för att bjuda mig och Linus på vars ett sommarkort så vi kan åka runt i skåne. Dom vet att vi inte har så mycket pengar då alla våra pengar går till tågbiljetter hela tiden, och dom vet hur mycket vi älskar att vara på t.ex. lomma beach, så det kommer vara underbart! Bara vakna upp och åka precis var vi vill.

Vi ska även fira vår två årsdag och det kommer nog bli lite extra speciellt, så jävla lycklig! Sen är det ju även en skolavslutning och jag fyller 18 så jag ska ju ha en liten fest här hemma också. Allt kommer bli så sjukt kul i sommar. Sen när vi är hos Linus kommer vi åka ut med båten och bara chilla galet varendaste dag.

Ja, jag längtar ihjäl mig och jag äääääääääälskar Linus!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh vad härligt det låter!

2011-04-09 @ 18:15:35
Postat av: Melinda

Det kommer vara härligt också! :D

2011-04-09 @ 18:48:23
URL: http://melindajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0