ALLA HJÄRTANS DAG

Ja, som alla snackar om så är det alla hjärtans dag idag. För mig är det mer som en vanlig dag, har min pojkvän 70 mil bort och idag känns det verkligen inte kul att han bor så långt borta. Men egentligen ska jag inte sitta här och tycka synd om mig själv, för fan så lycklig jag ska vara för att han är min. Han är den mest underbara människan jag någonsin träffat, på riktigt. Han är min allra bästa vän och det finns ingen som någonsin kommer kunna ersätta hans plats. Men jag kan inte låta bli att önska att han var här just idag, bara jag hade fått ligga i hans famn hade jag varit nöjd. Saknar honom så himla mycket. Varje gång jag ser någon pussas och kramas så känner jag en extrem längtan efter min Linus, men snart är han här igen. 1 vecka och 6 dagar kvar.
Jag älskar dig Linus!






4 månader kvar till sommarlov också, det kommer gå så himla fort till dess och sen kommer jag va med min babe heeela sommarlovet, så himla underbart!

Kommentarer
Postat av: EMELIE - red head!

så himla söta :D

2011-02-14 @ 18:54:26
URL: http://ewelew.blogg.se/
Postat av: EMELIE - red head!

JÄVLAR!!! jag tjänar bara 77kr och jag jobbar ändå helg!

2011-02-14 @ 19:09:07
URL: http://ewelew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0