FRÅN BÖRJAN TILL SLUT

Min dag har bestått av att måla en endaste vägg. Ja, det tog hela dagen för det var sjukt mycket pill! Men nu är vi klara och jag är supernöjd. Allt i rummet är klart, eller egentligen inte. På fredag får jag en tv, en gammal tjock tv men jag lovar att det är bättre än den minimala jag har just nu. På fredag ska även jag och mamma dra runt och hitta småsaker så som kuddar och ljuslyktor. Senare får jag min stora säng, sen ska här in en spegel och en avlång tv bänk. Men det får bli när vi har pengar till det!



















Rätt kul med den bilden på pappert och väggen. Först var allt bara en dröm, jag gjorde en bild i paint skrev ut den och sa att "såhär vill jag ha det". Där ser man att drömmar kan gå i uppfyllelse om man verkligen vill.
Som ni ser är det jätte tomt på väggarna som är vita, men som jag sa innan så ska en spegel upp någon gång i framtiden och även några tavlor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0