FRÅN PEPP TILL DEPP

Va jätteglad i skolan idag. Allt kändes så skönt för vi hade inga vanliga lektion. Vi firade att eslöv fyller 100 och skolan 40 år. Det bjöds på tårta som var skitgod. Och sen lyssnade vi på två föreläsningar. En om typ beroende och missbruk och sen den andra var lite speciell men så himla bra. Det var en transvestit som heter Claes men som transvetist heter han Sara Lund. Han pratade om hur viktigt det var att får vara sig själv och han sa så klockrena saker hela tiden.
Nu är jag dock inte glad mer. Sitter och äter lite mat och senare ska jag dansa. Önskar bara jag hade mitt glada humör kvar för det blir så mycket roligare då. Ska nog dunka lite musik nu så jag får upp humöret igen.




Kommentarer
Postat av: Sara

ah han va riktigt grym, skulle lätt kunna åka och lyssna på honom fler gånger :D !

2011-02-11 @ 11:29:43
URL: http://nattstad.se/sarasays
Postat av: EMELIE - red head!

den bästa föreläsningen som jag lyssnat på på länge! shit va han var grym :D riktigt rolig

2011-02-11 @ 21:28:24
URL: http://ewelew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0