YES

Mamma väckte mig vid tio imorse fastän jag hade tänkt sova till 11, så jag blev lite tjurig för jag kunde inte somna om. Men humöret vända snabbt när hon hittade en tvbänk i jysks reklamblad. Vi drog dit och den är så himla perfekt! Den passar extremt bra till alla andra möbler, dom har samma handtag och allt. Sen har jag färgat håret och klippt av 5cm också. Så himla slitet i topparna eftersom jag färgade det blont i somras, gud vad jag ångrar det.
Kom nyss hem från Sofie har varit där och haft en jätte mysig kväll med massa prat med tjejerna. Vi kände inte oss riktigt färdigpratade så dom kommer hit på fredagkväll när jag pluggat klart.


Där i mitten ska teven stå sen.

Kommentarer
Postat av: h

sjukt snyggt! :)

2011-02-24 @ 12:11:03
URL: http://hampuspersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0