HELLO BABES

Jag har varit med Jice i lund hela dagen. Vi köpte present till Rasse för vi ska på hans 19-års fest på fredag, ska bli så jävla kul! Jice köpte även en skjorta och jag hittade världens underbaraste halsband som jag velat ha i ca ett halvår. Snacka om att jag blev lycklig! Visar det senare. Jag och Jice åt även på något liknande china box innan vi drog hem och där i var något jag inte tål. Jag, mamma och pappa sitter och försöker räkna ut vad det är varje gång det händer. Jag får en extrem magsmärta och det känns som jag knappt kan stå...skit jobbigt. Har ni någon idé om vad det kan vara? Vi har redan uteslutit både laktos och gluten.

Nu ska jag bara chilla, poppa lite popcorn och mysa i soffan med mamma och pappa framför let's dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0